reklama

Choroba predsedu vlády nie je jeho súkromná vec!

Predseda slovenskej vlády Robert Fico je už viac ako týždeň v nemocnici a o jeho zdravotnom stave sa oficiálne sa vie len toľko, že je to jeho súkromná vec. NIE JE!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Najvyšší predstaviteľ výkonnej moci Slovenskej republiky, predseda slovenskej vlády Robert Fico je už viac ako týždeň v nemocnici a z jeho zdravotného stavu sa robí informácia hodná najvyššieho utajovania.

Dovoľujem si upozorniť ale na fakt, že Robert Fico nie je súkromná osoba, je to úradujúci predseda vlády SR, verejný činiteľ a ako taký, má obmedzené právo na súkromie. Jeho choroba je verejná vec, pretože je to človek, ktorý by mal viesť vládu, riadiť "fungovanie republiky".

Bolo by na čase, aby sa kompetentní chytili za nos a zverejnili relevantné informácie. Možno by sa pán predseda parlamentu mohol spýtať pána ministra vnútra, ako sa pán predseda vlády má...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že by nás čakalo podobné divadlo, ako s koaličnou zmluvou?

Ladislav Kelemen

Ladislav Kelemen

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný, pracujúci človek, ktorý je sklamaný povolebným vývojom. Kedysi (po "nežnej") som sa na krátku dobu zapojil do komunálnej politiky, ale po zistení, aké špinavé praktiky sa tam začínajú objavovať, som radšej odišiel ako z politiky, tak aj zo Slovenska. Po 19 rokoch strávených v Česku som sa vrátil na Slovensko a po ďalších 4 som zistil, že je načase zapojiť sa aktívnejšie do verejného diania.Prvým krokom má byť práve tento blog, chcem si vyskúšať, aké budú reakcie na moje názory na život na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu