reklama

To si už každý musí písať blog?!

Ach áno, to si zrejme pomyslí každý, kto si všimne, že som si začal písať blog. Lenže: to mám dostať infarkt a držať v sebe to všetko, čo ma dennodenne naštve? Tak to teda nie!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pôvodne som sa rozhodol písať v tomto blogu o neduhoch v politickom živote, v podnikateľskom prostredí a o neduhoch, ktoré politici páchajú na podnikateľoch.

Lenže: človek ide ráno do kancelárie a pri ceste, ktorá meria cca 2,5 km a trvá asi 10 minút, stretne minimálne 3-4 idi.... ehm, ďalších účastníkov cestnej premávky, ktorí absolútne ignorujú pravidlá a tým ohrozujú ostatných.

Výsledok, Budem písať o všetkom, čo ma naštve. Každý má právo nečítať môj blog.

Ladislav Kelemen

Ladislav Kelemen

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný, pracujúci človek, ktorý je sklamaný povolebným vývojom. Kedysi (po "nežnej") som sa na krátku dobu zapojil do komunálnej politiky, ale po zistení, aké špinavé praktiky sa tam začínajú objavovať, som radšej odišiel ako z politiky, tak aj zo Slovenska. Po 19 rokoch strávených v Česku som sa vrátil na Slovensko a po ďalších 4 som zistil, že je načase zapojiť sa aktívnejšie do verejného diania.Prvým krokom má byť práve tento blog, chcem si vyskúšať, aké budú reakcie na moje názory na život na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu